کمک اینستاگرام بهنوش بختیاری صفحه شخصی بهنوش بختیاری

کمک: اینستاگرام بهنوش بختیاری صفحه شخصی بهنوش بختیاری اندیشه فولادوند بهنوش بختیاری فرهنگ زندگی فرهنگ و هنر سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه‌ها

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در دوره‌های یکساله آموزش متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئله مهم ما نگاه «کارمندی» به مع

    درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه‌ها

    درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه ها

    عبارات مهم : آموزش

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در دوره های یکساله آموزش متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئله مهم ما نگاه «کارمندی» به معلمان هست.

    به گزارش ایسنا، علی زرافشان با بیان اینکه داوری مطلق نسبت به هر نظام آموزشی درست نیست، گفت: باید بر اساس شاخص هایی این قضاوت صورت گیرد و نمی توان مطلقاً گفت شرایط آموزش و پرورش نامناسب است.

    درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه‌ها

    وی افزود: آموزش و پرورش با توجه به اینکه با یک جامعه دائماً در حال نو شدن در تعامل است باید از ایستایی دور شود. علی رغم توفیقاتی که در آموزش و پرورش داشته ایم در بخش هایی که ناظر به کیفیت آموزش و پرورش است نیاز به تحول داریم.

    معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم محوری، سواد رسانه ای، تفکر انتقادی، شاداب سازی مدارس و توجه به مهارت آموزی از مسائلی است که در برنامه مدیر جمهور راجع به مدارس مورد توجه است عنوان کرد: استلزامات خوبی جهت آموزش و پرورش در برنامه ششم دیده شده است هست، این مسئله و رأی خوبی که مجلس به وزیر آموزش و پرورش داد، طلیعه خوبی جهت سال تحصیلی تازه است و کاستی هایی وجود دارد ولی نباید کاستی ها ما را به کلی ناامید کند.

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در دوره‌های یکساله آموزش متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئله مهم ما نگاه «کارمندی» به مع

    زرافشان ادامه داد: از سال 53 کار معلمی را شروع کرده ام ؛ دستاوردهای خوبی در سال های گذشته داشته ایم ولی مورد نیاز است در بخش هایی جهت اصلاح شرایط، تحولاتی داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین متقن ترین سندی است که در آموزش و پرورش تولید شده است هست، اظهار کرد: اجرای این سند ملزوماتی دارد، جهت مثال یکی از زیرنظام های آن زیرنظام فضاست که باید مدرسه را جهت دانش آموزان جالب کنیم و این فضا محیطی جهت زندگی کردن دانش آموزان باشد. همچنین شاداب سازی مدارس بدون داشتن فضای مناسب جهت ورزش محقق نمی شود. حیاط های کوچک، شادابی دانش آموزان را کمرنگ می کند، در حالی که شرایط مناسب و اهمیت دادن به حوزه تربیت بدنی و هنر به پیشروی اموزش و تربیت کمک می کند.

    زرافشان تاکید کرد: متاسفانه بودجه ها درست هزینه نمی شود و کلاس ها به یک اتاق تنزل یافته است که محیط خشک کلاس دانش آموزان را دلزده می کند. بودجه ای که به مدارس نیازمند به تخریب و بازسازی تخصیص داده شده است داده شده است مبلغ قابل توجهی است و این کارها کمی هم در جهت اصلاح اوضاع آموزش و پرورش بسیار مهم است.

    درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه‌ها

    وی با اشاره به راه های جذب و آموزش معلمان در دانشگاه فرهنگیان گفت: در حالت اول دانشجویان در دوره ای چهار ساله شرکت می کنند و بر اساس محتوای آموزشی جهت تدریس آماده می شوند. در چند سال اخیر برنامه آموزشی این گروه چندان منطبق با سند تحول آموزشی نبوده است ولی امروزه در این محتوای درسی تجدید نظرهایی در برنامه درسی آنها اعمال شده است است.

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 16 رشته مرتبط بر اساس سند تحول بنیادین دچار تغییراتی شده است اند اظهار کرد: انتظار داریم دانش آموختگان خروجی مبتنی بر این تغییرات از شایستگی های بیشتری برخوردار باشند.

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در دوره‌های یکساله آموزش متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئله مهم ما نگاه «کارمندی» به مع

    وی در ادامه به روش آموزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بر اساس ماده 28 اشاره کرد و افزود: در این حالت متقاضیان بعد از گذراندن دوره ای یکساله جذب آموزش و پرورش می شوند.

    زرافشان در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم بر اساس نامه سند تحول آموزش و پرورش متکی باشیم، باید طبق آیین نامه تصویب شده است همه معلمان را از مسیر دانشگاه فرهنگیان جذب کنیم. این درحالی است که با توجه به جذب تنها 50 هزار نفر از اعضای دانشگاه فرهنگیان از میان نفر از 330 هزار نفر از افرادی که جذب آموزش و پرورش شده است اند، متوجه می شویم که باید به دنبال مسیر ارتقای شغلی در آموزش و پرورش باشیم.

    درخواست جهت جدایی «آزمون استخدامی معلمان» از سایر دستگاه‌ها

    وی در ادامه با اشاره بر اینکه بعضی از افرادی که در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند از نخبگان محسوب می شوند اضافه کرد: حتی اگر این نخبگان نیز آموزش و کارآموزی درستی دریافت نکنند نمی توانند نقش مطبوعی داشته باشند. جهت جذب نخبگان باید حقوق، منزلت و شرایط ادامه تحصیل در بیش از یک مقطع را جهت آنان فراهم کنیم.

    معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تاکید بر کیفیت آموزشی در دوره های یکساله آموزش متقاضیان افزود: مسئله مهم ما نگاه « کارمندی» به معلمان هست. در خواست ما جدایی آزمون استخدامی معلمان از سایر آزمونهای استخدامی دستگاه های کشور بود، آیا که با جدا شدن این آزمون و عوض کردن وقت اجرای آن در اردیبهشت ماه، معلم یک سال وقت آموزش خواهد داشت؛ این در حالی است که در سیستم فعلی به علت شروع سال تحصیلی، معلم وقت و امکان حضور در ترم یک دانشگاه را نخواهد داشت.

    وی با اشاره به همزمانی تاسیس دانشگاه فرهنگیان با قانون پنجم توسعه گفت: در برنامه پنجم توسعه بخش عظیمی از سرمایه آموزش و پرورش، آموزشکده های فنی و حرفه ای بودند و ما بزرگترین پردیس های دانشگاهی را داشتیم در یک جلسه بخشیدیم. در حالیکه می دانستیم که دانشگاه فرهنگیانی نیاز داریم که دانشجو بتواند به لحاظ فیزیکی عالی ترین ها را گزینش کند. در حالیکه حداقل به لحاظ فیزیکی مکان های مناسبی جهت در اختیار قرار دادن به دانشگاه فرهنگیان در هر استان نیاز داریم.

    زرافشان با انتقاد از آزمون هایی که در آموزش و پرورش برگزار می شود اظهار کرد: این درست نیست که دانش آموزان را در سنین خاصی با آزمونهای بزرگ رو به رو می کنیم. بسیاری مواقع دانش آموزان بعد از عدم قبولی در این آزمونها با سرزنش های مشکل از سوی خانواده رو به رو می شوند.

    وی در ادامه گفت: در حال حاضر حدود 140 هزار دانش آموز استثنایی در کشور وجود دارد که 70 هزار نفر از آنها در کنار دانش آموزان عادی درس می خوانند؛ آیا دانش آموزان استعداد های برتر نباید در کنار دانش آموزان عادی باشند؟ بارها در کمیسیون آموزش عالی مجلس و به وسیله حداد عادل به این مساله انتقاد وارد شده است است و گفته شده است که باید مدارس خاص از میان برداشته شوند آیا که از هر 7 نفر یک نفر می تواند جذب این مدارس شوند.

    وی با انتقاد از عوض کردن کارکرد شرکت سنجش گفت: همانطور که از اسم این شرکت مشخص است کارکرد آن باید سنجش آموزش کشور باشد و نه اینکه به دستگاهی جهت برگزاری آزمون کنکور تبدیل شود.

    زر افشان در خاص برنامه تلویزیونی پرسشگر، با ابراز امیدواری از اینکه آموزش و پرورش به لحاظ کمی در دسترسی دانش آموزان به مدرسه خوب عمل کرده هست، افزود: ولی نشانه عملیاتی پنجم در سند تحول می گوید ٱموزش و پرورش باید در مباحث مهارت آموزی، مدرسه زندگی ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و….با کیفیت عمل کند.

    وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگ داشت شهید حججی گفت: امسال موجی جهت مهارت آموزی ایجاد شده است است و هم دولت و هم سایر دستگاه ها به میدان آمدند تا عنوان اشتغال را شرکت دهی کنند.

    واژه های کلیدی: آموزش | آموزشی | برنامه | دانشگاه | دانشگاه | فرهنگیان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار