کمک اینستاگرام بهنوش بختیاری صفحه شخصی بهنوش بختیاری

کمک: اینستاگرام بهنوش بختیاری صفحه شخصی بهنوش بختیاری اندیشه فولادوند بهنوش بختیاری فرهنگ زندگی فرهنگ و هنر سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/ سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است ، واعظی

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با اعلام اینکه صحبت‌های وزیر امورخارجه کشور نقصی نداشته و درست هست، آن را موضع دولت خواند. 

    اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/ سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است ، واعظی

    واعظی:اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است

    عبارات مهم : ایران

    رئیس دفتر مدیر جمهور، با اعلام اینکه صحبت های وزیر امورخارجه کشور نقصی نداشته و درست هست، آن را موضع دولت خواند.

    به گزارش ایسنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: تا ساعت 24 امشب که قانون اجازه داده است جهت بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری یا سرپرست می گذاریم یا فرد جدیدی را منصوب می کنیم. ما جهت هیچ کدام از بازنشستگان در ریاست جمهوری اجازه جهت ادامه کار نگرفته ایم.

    وی درمورد اوضاع بازنشستگی خود نیز گفت: من نه اعاده خدمت شده است ام و نه بازنشسته هستم.

    اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/ سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است ، واعظی

    واعظی درمورد اوضاع حاجی میرزایی دبیر هیات دولت و تخت روانچی نیز گفت: حاجی میرزایی بازنشسته نیست، ولی تخت روانچی در اوایل دوران احمدی نژاد چون نمی خواست با آن دولت کار کند خیلی سریع بازنشسته شد ولی آقای ظریف وی را دوباره به کار گرفت و وی اعاده به کار شد. قانون در ارتباط با تخت روانچی مشکلی ندارد.

    رئیس دفتر مدیر جمهور همچنین راجع به انتصاب کرباسیان در شرکت ملی به وسیله وزیر نفت بیان کرد: شرکت نفت جای بسیار مهمی است و همواره نظر نظام این بوده است که فرد توانمند در این شرکت کار کند، لیکن در حال حاضر شرایط بسیار سخت و پیچیده بوده و باید نفت را صادر کنیم. وزیر نفت جهت استفاده از کرباسیان اذن گرفته هست. کرباسیان در دوره وزارت اقتصاد و گمرک عملکرد بسیار خوبی داشته است و نظر مدیر جمهور و دولت و حتی من شنیده ام نظر دفتر رهبری این است که اگر کسی جهت کشور زحمت بکشد و صادقانه کار کند باید حکومت و دولت قدردان وی باشد.

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با اعلام اینکه صحبت‌های وزیر امورخارجه کشور نقصی نداشته و درست هست، آن را موضع دولت خواند. 

    واعظی در پاسخ به این پرسش که زنگنه از چه کسی جهت استفاده از کرباسیان اذن گرفته است گفت: از رهبری اذن گرفته است.

    واعظی در مورد بیانات اخیر ضد ایرانی ترامپ و توهین او به ملت کشور عزیزمان ایران گفت : واقعیت این است که دولت آمریکا نگاه خصمانه ای به دولت و ملت کشور عزیزمان ایران دارد. روسای جمهور قبلی این کشور نظر های خود را به گونه ی دیگر مطرح می کردند، ولی ترامپ بر خلاف آنها رویکرد خصمانه خود را به صورت واضح بیان می کند. دولت این کشور بر خلاف رای دادگاه لاهه جهت تامین دارو و مواد غذایی مانع تراشی می کند هر چند با اقداماتی که ما انجام داده ایم در این زمینه مشکلی نداریم، همه تلاش ما باید به گونه ای باشد که آمریکا زیاد در انزوا قرار بگیرد.

    وی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انتخابش به عنوان سخنگوی قوه مجریه خاطر نشان کرد: طبق روال مصوبات دولت را آقای حاجی میرزایی دبیر هیات دولت اطاع رسانی می کنند. من قطعا نمی توانم مسئولیت سخنگویی را بر عهده بگیریم. چون اعتقاد دارم سخنگوی قوه مجریه باید مطالعه ی دقیقی راجع به ی پرسشها کشور داشته باشد. ما جهت پرسش رسانه ها و مردم که باید اطلاعات پخته ، به موقع و دقیق به دست بیاورند،؛ ارزش قائلیم. سخنگو باید از اعضای دولت باشد که وقت کافی جهت مسئولیت سخنگویی داشته باشد.

    اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/ سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است ، واعظی

    رئیس دفتر مدیر جمهور همچنین راجع به ی هجمه هایی که به علت اظهاراتش در مورد پولشویی مطرح می شود، بیان کرد: صحبت های ظریف نقصی نداشته و درست هست. این موضع وزیر خارجه ، موضع دولت است . دولت به دنبال شفافیت و مبارزه با فساد هست. آنچه هم که ظریف مطرح کرده است مقابله با فساد و پولشویی هست. دولت همواره با قاچاق مواد مخدر به کشور مخالف هست. پولشویی یعنی قاچاق، ورود مشروبات الکلی، ورود مواد مخدرو هر اقدام غیر قانونی دیگر. و وزیر خارجه به درستی اعلام کرده است که باید با این مساله مقابله کنیم.

    واعظی با بیان این که وزیر خارجه هیچ نهاد و ارگان یا بخشی را متهم نکرده هست، بلکه با پولشویی مخالفت کرده است گفت: متاسفم عده ای به علت خصومت با بعضی از کارها ظریف، وی را در مورد موضع درستی که گرفته است مورد هجمه قرار دادها ند، انتقاد سر جای خود، ولی این هجمه ها قابل قبول نیست.

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با اعلام اینکه صحبت‌های وزیر امورخارجه کشور نقصی نداشته و درست هست، آن را موضع دولت خواند. 

    وی در مورد احیای کارت سوخت تصریح کرد: از زمانی که قیمت سوخت در کشورهای اطراف ما اوج رفته و قیمت ارز هم در کشور زیاد کردن یافته است قاچاق سوخت به گستردگی انجام می شود، بنابراین احیای کارت سوخت یکی از راه های مقابله با قاچاق سوخت است.

    به گفته ی واعظی در جلسه امروز هیات دولت استاندار اصفهان نیز گزینش شده است است.

    اذن زنگنه از رهبری جهت بکارگیری کرباسیان/ سخنان ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است ، واعظی

    وی در پاسخ به این پرسش که دولت چه اقدامی جهت حل مسئله کارگران نیشکر هفت تپه کرده هست، بیان کرد: این کارخانه به بخش شخصی واگذار شده است است ولی صاحبان این کارخانه با مشکلاتی مواجهند. دولت از 8 روز قبل استاندار خوزستان را مامور کرده است تا مسئله را ریشه یابی کند. یکی از مالکان این کارخانه در زندان است و استاندار دنبال حل مسئله این فرد هست. از سویی دولت وظیفه خود را حمایت از کارگران می داند و در این زمینه تلاش می کند. اخیرا وزیر اقتصاد در این عنوان دخالت کرده هست، وزیر کار هیاتی را فرستاده و خودش هم موضوعی را دنبال می کند. امروز هم جهت پرداخت حقوق معوقه کارگران تمهیداتی اندیشیده ایم ولی از کارگران هم خواهش می کنم به گونه ای واکنش‌ها نکنند که دشمن های از گفتار و واکنش‌ها آنها سوءاستفاده کنند.

    رئیس دفتر مدیر جمهور در پاسخ به پرسشی درخصوص زیاد کردن حقوق کارمندان خاطر نشان کرد: زیاد کردن حقوق سازوکار خود را دارد. اول باید بودجه فراهم شود و سپس مجلس آن را تصویب کند. در حال حاضر جهت زیاد کردن حقوق کارمندان در جریان تهیه بودجه 98 که در آذر آن را تقدیم مجلس می کنیم، تمهیداتی اندیشیده ایم و جهت ایام پیش رو بسته های قضایی و جبرانی داریم.

    واعظی در تصویر العمل به این موضع که دولت از ظریف در روزهای اخیر حمایت نکرده هست، گفت: اعضای دولت از ظریف حمایت کردند. امروز هم مدیر جمهور از وزیر امور خارجه حمایت کرده و گفتند درست نیست مقاماتی که باید به کارهای بزرگ کشور بپردازند، وارد این پرسشها شوند. نباید اجازه دهیم هر مساله ای جناحی و سیاسی شود.

    وی راجع به انتقادات تند دیپلمات های کشورمان از اتحادیه اروپا درخصوص عدم ایجاد کانال مالی گفت: امید دولت به پیشبرد سازوکار مالی با اروپا مثل گذشته است ولی اجازه دهید دیپلمات ها براساس تعامل با طرف برابر و امتیازی که می گیرند حرف بزنند.

    واعظی راجع به بیانات اخیر وزیر امور خارجه انگلیس در سفر خود به پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: او در سفر به پایتخت کشور عزیزمان ایران مودبانه صحبت کرده، منعطف بوده و تلاش کرده است تا راجع به پرسشها به تفاهم برسیم ولی بی بی سی در انتشار بیانات او شیطنت کرده هست. وزیر امور خارجه انگلیس منطقه را به انبار تشبیه کرده بود، ولی بی بی سی صحبت های او را به گونه دیگر منعکس کرده است که با فشار به این رسانه، صحبت های وزیر امور خارجه انگلیس در بی بی سی اصلاح شده است است.

    وی در تصویر العمل به شرط آمریکا جهت خروج عربستان از یمن بیان کرد: عربستان فکر می کرد ظرف یک یا دو هفته با بمباران یمن می تواند مساله را حل کند ولی اکنون عربستان و ائتلافی که این کشور ایجاد کرد و آمریکا در باتلاقی گیر افتاده اند و می خواهند کاری کنند که مفتضحانه از این باتلاق خارج نشوند. ما در یمن نیستیم که آنها شرط گذاشتند کشور عزیزمان ایران از این کشور خارج شود. ما کمک های انسان دوستانه و دارو به یک گروه مظلوم داریم و حالا هم اگر مشاوره ای هم داده شود آنها اشتباه بزرگی کردند و اکنون باید اشتباه خود را جبران کنند.

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | پولشویی | قاچاق مواد | ریاست جمهوری | وزیر امورخارجه | وزیر امور خارجه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار